Madamemom İyi günler hanımlar ata aöf de öğrenciydim 4 dönem harç yatırmadığım için kayıt silindi bitirmek istiyorum bu bölümü tekrar kayıt olunur mu bilen varsa beni aydınlatabilir mi
Defnemmm1 Madamemom bilgim yok üstte kalsın ama telegramınız varsa orda okulların adına açılmış sayfalar oluyor burdan bilgi gelmezse ordan da bakıp sorabilirsiniz