Prensesss_annesiii Kızlar annemin dizinde sıvı kaybı ve yırtık vardı ameliyat oldu hiç duzelmedi nasıl yapmamız aldım içini temizlemiş Dr ama hiç faydası olmadı ağlıyor dizlerini katliyamiyor
Kbr79 Prensesss_annesiii Benim de ayağımda 3. Derece yırtık var ameliyat dediler ama hiç bir işe yaramıyor topal kalma olasılığı dahi vardı olmadım bol bol kelle paça yedim kemik suyu içtim o zaman ağrılarım dindi gerçekten Şuan iyiyim