Selam kızlqr. Kafama takılan bir şey var. Bilenler cevaplarsa sevinirim. Kızım 37+4 de 33+4 olarak doğdu. Karnımda gelişmiyordu erken almak zorunda kaldılar. 2400 doğdu 13 temmzuda. Ben şimdi hafta hesaplarken doğduğu tarihe göre mi hesaplayacağım yoksa doğması gereken tarihe göre mi ? (31 temmuzda doğması gerekiyordu) bilen varsa ccp versin Allah rızası için