Merhaba kızlar 2 yaş 1 aylık kızıma ıkı ay önce kendi ıstedıgı için belırtılere bakarak tuvalet egıtımı vermıstım. Hıcbır sıkıntı yoktu yolda falan bile kendi söylüyordu 3-4 saat bile tutup asla kaçırmıyordu ama son bir haftadır sanki başa dönmüş gıbıyız . Çocuk birden yine altına kaçırmaya başladı günde 2 kez falan kesin yapıyor dıgerlerını de ben yakalıyorum genelde 😓 kendi çişim geldi dıye söyleyen çocuğum çişim var bile demıyor. Başta bır şey demedim onemsemedım ama onemsemedıkce sanki daha da bilerek yapıyor bugün artık ıkı kez yıne bana bakarak çişini yaptı güldü sonra tutmadı bilerek yaptı ben de biraz kızdım niye yapıyorsun sen bılmıyor musun çişini dedim bez bağlayalım o zaman dedim o zaman da baglamamam ıcın zorladı geri külot gıydırdım . Sımdı ben bu konuda ne yapmalıyım 😥 nasıl bir yol ızlesem de çocuk tekrar beze dönecek diye korkuyorum basına gelen var mı? Bu arada haftaya da taşınacağız ev degısıklıgı olacak taşınınca da sıkıntı olur mu diyorum ve kreşe de başlayacak maalesef her şey üst üste geldi tam çişini öğrendi ne güzel derken nasıl baş edeceğim 🤦🏼♀️