Çok geçmiş olsun benim kızımda 3 aylıktı vücudunda böyle hafif döküntüler oluştu daha sonra ateş başladı be vücudunun her yeri böyle kıpkırmızı benek oldu kaç kere hastaneye götürdüm ama net bişey diyen hiç olmsdı en son viral enfeksiyon dediler 3 4 güne geçti şükür görümcemin oğlu böyleydi ondan kızıma geçti diye düşünüyorum sizin bi tanıdığınızın çocuğu falan ondan bulaşmış olabilir mi ?