Papatya5801 Merhaba memnun olduğunuz airfryerleri söyler misiniz acaba . Max 3.500 TL limit . Şimdiden teşekkürler 💙
bbmoms Papatya5801 ben Kumtel kullanıyorum ilk çıktığı zman almıştım bir yılı fazlasıyla geçti hala ilk günkü gibi çalışıyor ve memnunum
Papatya5801 ecrinn123 baya uygun fiyatı diğerlerine göre.memnunsaniz düşüneyim bende ..ne zamandır kullanıyorsunuz
Ensensr13 Philips kullanıyorum bende. Memnunum.. Çok gereklimi tartışılır ama patates tavuk kızartınca çok güzel pişiriyor beğendim ben.
ecrinn123 Papatya5801 valla aldım ben de çok memnunum fiyat olarak da uygun zaten arçeliğin ürünü ben çok memnun kaldım 1 ay oldu alalı çok memnunum tavsiye ederim