Bende burda bekliyim 19 aylık oğlum. Gece sürekli memeye uyanıyo. Uykusu düzene girsin istiyorum ama bende aramızdaki bağ azalır diye korkuyorum.şuan bensiz duramıyor hiç emdiği için mi böyle acaba. Aramızda güçlü bir bağ var emzirme bitince bu bağ azalsın istemiyorum 😥