Kizlar netten elbise aldım boyu kısa. Bilekten diyebilirim yani. İlk başta sıkıntı yapmadım ama şimdi uzun olsa diyorum. Eylül’ün başında düğün var orda giycem. Altına topuklu giyince daha kısa gozukuyo. Topuklu giymesem kısa boylu duruyorum 🤣 ek falan yaptırsam altına aynı kumaşı nerden bulacam. Başka elbiseye de para yok bı akıl verin 