24 aylık oğlum dün başladım tuvalet eğitimine ama söylemiyor çiş kaka diye önceden söyülyordu bezi çıkardık diye mi söylemiyor acaba bezi varken söylüyordu birde gece hep yatağına yaptı geceyi nasıl halledicez gündüzü bi şekilde hallediyoruz kolzete yapıyor çişini kakasını yapmadı daha hiç klozete hep altına yaptı gece uyandırmalımıyım tuvalet için