Kızım yaklaşık 20 gün önce bogaz enfeksiyonu geçirdi daha sonra atacağım fotografdaki gibi iltihaplar oluştu doktor el ayak hastalığı dedi ilaç kullandım yalnız elindekiler patladı ama geçmedi bu şekilde suana kadar hala ufak ufak çıkıyor ve 1 hafta önce tekrar gittim vücudu kaşınıyor du kasık bölgesinde karnında vs kasıntı vardı oda isilik leke tarzında ama ellerindekiler ile farksız doktor uyuz olmuş dedi şok oldum uyuz tedavisi görüyor suan şampuan losyon vs elleri hala geçmedi by şekilde ben ellerinin uyuz olduğunu düşünmüyorum sizce nedir yıprandık 20 gündür ellerindeki iltihaplar bu şekilde tekrar tekrar çıkıyor 🤕
