Kızlar merhaba 4 ay 10 günlük kızım var sadece anne sütü alıyor bir haftadır falan kakası biraz koyu kıvamlı tam kabız gibi değil ama normalde gayet sulu olurdu sanırım biraz da zorlanıyor yaparken değişik sesler çıkarıyor ve günde üç defa yaparken bir defaya düştü neden olmuş olabilir renginde sorun yok ama tereddüt ettim böyle olunca