Merhaba hanımlar,
10 seneden fazla saçlarımı hep boyatıyorsun röfle falan yaptırıyordum ama artık bu durumdan çok sıkıldım. Koyuya dönmek istiyorum. Böyle marketten alıp, evde boyayasım var. Çok sıkıldım diple uğraşmaktan zaten ben 5-6 ay bekletiyorum saçımı öyle gidiyorum ezelden beri böyle. Bundan da sıkıldım. Zaten tanıdık kuaförüme gidiyorum ne kadar desemde o da olmuş 3 bin lira. Bana boya numarası falan verseniz böyle kumral istiyorum ya ama çokta birden koyu olsunda istemiyorum 💁🏼♀️