Ayseozcelik 1 aylik bebegim surekli ıkınıyor ve agliyor. kaka yapiyor ama ıkınması gecmiyor. Var mı basina gelen ?
17072023baloglum Ayseozcelik gaxi vardir canim karnina masaj yap sert ise gazlidir beni oglumda 34 gunluk. Kaka yapiyor ama surekli ikinma. Var ve gazli. Agliyor cikaramadigi da kipkirmizi oluyor ve ikiye bukuluyir bacaklarini karnina cekiyorsa kesin gazdir
Madamehappyyyyy Ayseozcelik Karnı ağrıyor ya da gazı vardır. Benim oğlum gaz sancısında çok ıkınırdı 😭3 ay 21 günlük 2-3 haftadır kendi kendine yapabiliyor yoksa biz masaj yapıyorduk
Motherbiri Ayseozcelik bizimki de ıkınıyor kaka ve gaz yaparken hatta kızarıyor baya ama yapınca rahatlıyor bilemedim sizinkini aşırı mı oluyor?
Mervegvn123 Ayseozcelik gazdır muhtemelen canım youtubede masajlar var bunun için ben cok faydasını gördüm birde ıkındıgı zaman dizlerini karnına dogru hafıf hafıf bastır ki ıkınmasıyla senin destegınle bırlıkte gaz cıkarması kolaylaşsın
Ayseozcelik Motherbiri yapsa da ikinmaya devam ediyor. uyuyamiyor bu ikinmalar yuzunden hic. kundak yapiyorum kundagi basina gecirinceye kadar ugrasiyor ve uyaniyor.