Buket57 Kızlar iyi pazarlar🌸 Benim kızım 3 ay 24 günlük ayaklarının üstüne çok hafif bastırmaya çalışıyorum bazen gün içinde,1 ya da 2 dk oturtuyorum sürekli değil tabiki ama zararı olur mu bilemedim?
kasimonbes Buket57 ayaklarının üstüne bastırma veya zıplaması yararlı ayak kasları gelişir. Oturması için ise sırt üstü yatırın ve kaldırdığınızda kafasını tutup kaldırıyorsa oturmaya hazırdır. Ya da kucağınıza oturma pozisyonuna alın kafa ve gövdesi öne atıyorsa kendini oturmaya hazırdır. Birden oturtmayın günde 10 15 dk belli aralıklarla alıştırın 💕
egeninanns Buket57 çok küçük yaptığınız kısa süre değil bu arada ½ dakika bir bebek için uzun bir süre . Beden yapısı uygun değil zarar verebilirsiniz