Öyle bir isiriyor ki canımın ağrısıyla bağırıyorum istemsiz napsam bırakmıyor. Bazen bağırınca istemsiz korkuyor ağlıyor. Sarılıp öpüyorum. Memeyi ısırınca gülüyor oyun sanıyor ben ölüyorum ağrıdan çekiyor uzatıyor şimdide bellemiş uç kısmını ısırmaya.burnunu sıktım hani nefes alamaz ise bırakır ağzından nefes alıyor 😬 gülmeye devam etti burnunu sıkarken canımın ağrısından burnunu fazla sıktığımi hissettim hemen bıraktım elimi ama inat ağlar gibi oldu yine bırakmadı ve gülmeye devam etti kandırmaya çalışıyorum kanmıyor