1annne yoo hiç değil. Ben sabaha karşı emmek için uyandığında yanıma alıp yatarak emziriyorum (bunu 5. Ayda yapmaya başladım, öncesinde çok çekindim aynınyerde yatmaktan) pediatristimiz gğvenli olacak bir pozisyon göstedi benşm için ben biraz ğrktüğümden, gayet keyifle emziriyorum, hatta o da uyuyor bir süre sonra ben de