Haticerdogan Kızlar korunmak için üç aylık iğne yaptırmıştım. İlk iki ay hasta olmadım. Sonra lekelenme şeklinde hastalandım ve 2 aydır devam ediyo. Geçen ay aşının günüde bitti ne zamana düzelir normal mi yaşayan var mı?
Eceozdmr011 Haticerdogan vurduktan 15 gün sonra başladı toplam 1 veya 2 hafta normldim sürekli kanamam var ilk çocuğumda da kullandım hiç adet görmemiştim bu doğumdan sonra da vuruldum ama bitmıyor şimdide ikisi de ıgneın yan etkisi normal ama sinir bozucu