Kızlar kızım 28 aylık 10 gün oldu tuvalet eğitiminr başladık zorlanmamıştı ama kabızlık oldu çok az az yaptı ve yapamadığı için ateş yaptı kızıma bende çok pimpirikliyimdir aynı annemde böyle az birşeyde doktora götürürüm ateşi 37.8 elleri buz gibi ayaklarıda başı yanıyor vücudu şehirde olsam hemen götürmüştüm köyde olduğum için araç da yok götüremiyor umut sürekli takip ediyorum iki saate bir ilaç veriyorum duş aldırdım görümcem var kızının ateşi 39 lara çıkıyor doktora bile götürmez ler evde kendi kendine geçirir çok nadir götürür doktora anlamıyorum ben mi çok abartıyorum sizde benim gibimisiniz