Themamacita e tabiki. Her yolcu için 30 kg, 24 bagaj 6 kilo el valizi diye biliyorum. Fazla çıktığında kilo başına ekstra ücret istiyor, sürekli zam geldiği için bir şey diyemem de kiloya 20 tl idi benim fazla çıktığı zaman. Taşırsınız yani fazla ücret verirsiniz ama alırlae yine