Melek3452 Gunaydin arkadslar, 14 aylik cocugu olupda ayagi ice dogru basan annelerimiz varmi, bugun fark ettim de oglum sag ayagini ice dogru basiyo, basina gelen varmi. Nasil onlem aldiniz, neler yaotiniz.
Sedaalya Melek3452 benim kızımın iki ayağında da var. Yürümeye başladıktan sonra zamanla düzelir denildi. 2-2,5 yaşa kadar bekliycez düzelmezse eğer özel ortapedik ayakkabı tabanı yapılıcak ama korkulucak bir durum değil 🙏🤗
Ketsan Melek3452 doktorlar 5 yaşına kadar normal diyor. Çok İçe basıyorsa o ayağını ters ayakkabı giydirebilirsiniz. Bir de w şeklinde oturmasına izin vermeyin. Bağdaş kurarak oturmaya alıştırın.
Melek3452 Ketsan w seklinde hic oturmuyada ya ayaklarini uzatarak, comelerek, birde dizlerinin ustune oturuyo genelde. Ters ayakkbi dediginiz nasil oluyo, sagi sola, solu saga gibimi.