Larenannesii Kızlar merhaba göbeği düşeli 4. Gün olmuştu bugün banyo yaptırdık ama biraz kan geldi göbeğinden bir şey olur mu? Bir şey yapmam lazım mı?
Sarpsmomm Larenannesii bizim de öyle olmuştu doktora gittik k vitamini iğnesi yaptılar 2. Doz önlem amaçlı bence yine de bi sorun doktora
Larenannesii Sarpsmomm Yarın doktor kontrolümüz var zaten de bir an görünce korktum acil bir şey mi diye
zeynoksc Benim kızımda da olmustu cok değilse korkma bi damla görmüştüm doktor korkulacak bisey yok kimi bebeklerde göbek bagı kopunca oluyo dedi
Larenannesii ikiprensannesi53_ Yarın götürücem zaten ama durum acil mi diye buraya da yazmak istedim şuan kan falan yok