Neslihann00 nende ueni iylestim bebegim 3 ay 20 gunluk ve ilac kullanmadim hicyatak dosektim fen ahaldeydim. ihlamur ictim. surekli mandalina tukettim havuc felan. sonra tarhana corbasi ama kemik auyuyla yaptim. icinede 2 dis sarimsak sabah ogle aksam onu ictim.ve bol su tukeettim. su an cok aukur cok iyim. bi uygulayin isterseniz ilactan daha iyi.