Selam annişler,
Kizim 70 gunluk, emziriyorum. Normal dogum yaptim, aldigim 22 kilonun 11 i dogumda gitti. Ama diger 11 70 gündür benimle. Normalde 59-60 kilo biriyim, zayif olmayi seviyorum ve cok dikkat ederdim. Ama suan 72 de takildim kaldim hatta 73 olmusum😣 Cevreden surekli ye ye ye sütün olsun ye baskisi, gelen tatli aliyor giden hamurişi aliyor ve evde olunca yiyorum :( Bu durum beni mutsuz etmeye basladi henuz bebem kücük biliyorum ama emziriyorum diye de kendimden vazgecemem cunku mutsuz olucam biliyorum. Emzirirken diyetisyene gideniniz var mi? Demiyorum aç kalayim ama en azından dengeli verimli beslenirim, ne yedigimi bilirim