sedasayan1111 anneeyimbenanne evladına yalvararak dua isteyen bir anneyim ben gözümün yaşıyla dua ediyorum inşaAllah Rabbim sana yavrunu bağışlar inşaAllah bu zor günleri atlatırsın evine gelirsin Rabbim acısıyla imtihan etmesin yavrunuzu size bağışlasın Rabbim gönlünüze inşirah ferahlığı versin sana da bekleyen tüm hastalara da Rabbim yar ve yardımcın olsun kardeşim
0000Bahar anneeyimbenanne dualarımız bütün dua bekleyen bebeklerimize gitsin inşallah rabbim bebeklerimize bizi bağışlasın inşallah 🙏 çok geçmiş olsun
Drysmsn anneeyimbenanne hastane de mı yaptırdınız acaba kaç aylık bebegınız Rabbım sıfa versın tez zamanda kalkmayı nasip etsin yavrunuza 🤲
momysncp_ Allah şifa versin inşallah hemencik iyileşir Kutay 💕 çok geçmiş olsun, hastanede mi yapıldı? Kaç aylık, bizde yaptıracağız genel anestezi ile yapıyoruz dedi doktor
superanne2 Arkadaşlar lütfen 6 yaş altı yaptırmayın sünnet lokal de olsa genel anestezi de olsa verilen madde aynı benim kuzenim anestezi doktoru sünnet için en azından 2 yaş altı için onay vermediğini söyledi
anneeyimbenanne Hepinize ayrı ayrı çok teşekkür ediyorum.. bebeğim bu gün çok şükür taburcu oldu hakkınızı helal edin arkadaşlar.. sünnet hakkında birazdan post açıcam ben yandım başka anneler yanmasın..