Senametinn Bebeğim 5 ay 10 günlük. 2 gündür gece uykuları bozuldu, sık sık uyanıyor. Ve emerken ara ara kulağını tuttuğunu fark ettim. Kulak tutması diş belirtisi mi acaba? Üst dişleri alt dişlerinden daha belirgin bir de. Acaba önce üst çıkaran var mı??
Nur6635 Senametinn dişleri zorluyor olabilir emerken kulağını genelde bebekler uykusu varken yapar kulağının içiyle oynarlar kendilerini mayıştırırlar o şekilde yine içiniz rahat etmiyorsa doktora gözükmekte fayda var tabiki geçmiş olsun