Cnprtk 3 kilo altında değilse bebeğin olur canım bez, benim en memnun kaldığım bezlerden biri, her bebekte farklılık gösterir ama berbat falan yazanlar var bende bunu anlamıyorum berbat falan değil gayet güzel bı bez, bana göre Molfix kötü bende molfixe mi berbat diyeyim , her bebekte farklılık gösterir denemek gerekir