Merhaba güzel anneler ben üniversite okumadım ama hayalim okumak çocuk gelişimi mezunumuyum liseden bu sene sınava girdim açık yazdım full devlet ama tercihlerden açıkta kaldım ek tercihe özel ve örgün okulları yapsam sizce gidebilir miyim bebekle kolay oluyor mu bırakıp okula gidebilir miyim