Purposeless Nasıl bir bölüm tavsiye eder misiniz ? Önü açık mı ?cevap veren arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim 🙏
ikiprensannesi53_ Purposeless sekreter oluyorsun o bölümde pek çok okuyan mezun olan arkadaşlarım var
Araslarcaaa Purposeless benim için boş bir bölüm çünkü o bölümden mezun olmasanda aynı işe girebilirsin
Purposeless Araslarcaaa ya özelde bilemiyorum Ama birçok alımda bölüm şartı oluryor ondan dolayı yazmıştım ben de
ikiprensannesi53_ Purposeless tabiki bazıları evde iş yapıyor bilgisayar uzeri bazıları doktorun yanında sekreterlik yapiyo
Oylesinebirisi Ben o bölümden mezunum çok yerde çalıştım sekreter olarak. Ama büro yönetimi okumadan da olabilirsin sanırım çoğu yerde sekreterlik. Özel sektörde de çalıştım şuan ev hanımıyım. İstersen bankacılık veya muhasebe tarzı da okuyabilirsin
Purposeless Oylesinebirisi anladım ek tercihte tekrar şansımı deneyeyim bilemedim amacım büro personeli olmak beyaz yakalı memur işte , genelde alımlarda bu bölüm şartı var ondan yazdım saglikciyim ben 😊
tomvejerry Purposeless lise mezunu olman o bölümü okumandan daha iyi canım ben okudum ev hanımıyım evlenene kadar da ilk okul mezunlarıyla aynı yerde çalıştım hiçbir faydası yok, boşuna harcarsın iki yılını puanın tutuyorsa tıbbi sekreterlik oku