Ya kızlar 4 aylık olduk ama 3. Ayından beri bi iştahsızlık var 4-5 saati geçti acıkmıyor mamayla besleniyor sadece biberonu agzına götürüyorum ağlıyor istemiyor doktor bu duruma normal diyor ama yemiyor ya canım çok sıkılıyor çok üzülüyorum ne yapacağımı bilmiyorum