ilknurcelik Bu zamana kadar anne sütü ile geldik çok şükür bebeğim 5 aylık 1 hafta sonra yavaştan ek gıdaya geçmeyi planlıyorum . Mamalar konusunda hiç bir fikrim yok akşam muhallebisi için tarifimde devam sütü var inek sütü kullanamadığım için en iyisi hangisidir sizce?
deletedmom4842 ilknurcelik Kilosu çok iyi kesinlikle 6. Ayı bekleyin bu ay olmazsa tadımlık meyve suyu yoğurt tarzı şeylerle başlayın ama tamamen geçmek için hele ki sütünüz varsa bekleyin derim.
ilknurcelik [bilinmeyen] doktorum 5 ayda başlayabilirsin demişti 2 hafta önce kilosu 9 kiloya yaklaştı ve doymuyor. Hipp, evolvia ve bebelac gold tavsiye etti ama hangisini alacağıma daha karar vermedim