Bunu ne olduğunu anlayan var mı acaba? Bebeğim 10 aylık iki gun once birden bire çok yüksek ateşi çıktı ilaçlarla bile düşmedi. Ateşten once ayak tabanında bunun gibi kırmızılıklar çıkmıştı ben el ayak hastalığından şüphelendim. Ateşi yüksek çıkınca acile götürdüm su çiçeği yada kızamık başlangıcı veya alerji dediler acil doktorları da emin değillerdi. Çarşamba günü kendi doktorumuza randevumuz var ozaman öğrenirim inşallah ne olduğunu. Böyle biraey başına gelen var mı acaba bu ne olabilir