Eslinapapatya doktora gittiniz mi.ben de 1.de hemen hamile kalmistim herseyik normaldi.ama sonrasinda 2 yas olunca karar verdik 6 ay denedik olmadi.dedik bi sknti var heralde.yumurta rezervim azalmis.ve hic belirtim de yoktu en basta.sorun yok gozukuyordu.yani siz de de ayni sey vardir demiyorum ama mutlaka doktora gitmeniz lazim.gorunmeyen anlasilmayan seyler olabilir.