Kızlar bebeğim 5 aylık olmak üzere. Dün gece ilk defa bu kadar çok ağladı . Normalde de elleri hep ağzında salyası akıyor diş belirtileri var ama artık baya ağrıyor sanırım . Tetagil almıştım akşam onu yaptım o şekilde uyudu. Başka önerisi olan var mı ilk bebeğim bu arada