Merhabalar arkadaşlar, bebeğim 26 haftalık doğdu şuan düzeltilmiş 1 ay 10 günlük son on gündür falan gündüz uykusu kayboldu normalde karnindoyunca gazı yoksa uyurdu. Şimdi asla uyumuyor göğsümde uyuyor yerine koyuyorum daha arkamı dönmeden başlıyor ağlamaya, kundak yapıyorum sevmiyor ağlıyor. Birde ben premature emziği küçük geliyor diye gidip büyük emzik aldım sanırım hata ettim ona alıştı ve emmesi eskisi gibi değil uykusu da sizde yaşadınız mı boyle problemler tek başımayım çoğu zaman , hiç elimi açtırmıyor çok ağlıyor.