Sedahakannn Kızlar tatil planım olduğu için 2 gündür adet geciktirici olarak duphaston kullanıyorum leke geldi acaba adet mi oldum ilacı bırakmalı mıyım birde vajinal mantardan dolayı fitil kullanıyorum acaba fitilden mi oldum
Merhaba05 Sedahakannn bahsettiğiniz ilacı kullanmadım. Primolut kullandım. Eğer saatini geciktirirsem ya da 1 öğün içmeyi unutursam bende de leke oluyodu. Bence İlacı bırakmayın düzenli için aynı saatte içmeye çalışın zaten ilaca rağmen adet olduysanız en geç akşama kadar sökülürsünüz anlaşılır. Ama genede bi doktora danışmakta fayda var
Kuzularinanasi Sedahakannn duphaston adet geviktirici minemin misiniz.ilk kez duydum.primolut kullandim ben.ilaci birakirsaniz adet baslar 1 2 gune.birakmayin adet olmak istemiyrsaniz.ama ilac dogru mu bi arastirin bence
Bedis- Sedahakannn Dediğiniz ilacı ilk defa duydum bende primolit kullandım sabah akşam onu bırakınca zaten 1 2 güne adet görüyorsunuz. Bence siz yine de ilacı bırakmayın devam edin.
Sedahakannn Merhaba05 Ya doktora gidemedim arkadaşımın tavsiyesiyle kullandım oda geciktirici olarak kullanmış acaba geç mi başladım ilaca 2 gün önce başladım
Sedahakannn Kuzularinanasi ya birinin tavsiyesiyle başladım ama işe yaramadı heralde yada geç mi başladım bilmiyorum sancımda var aynı adet sancısı şeklinde
Sedahakannn Bedis- kullanmaya devam edeyim ozman napicam bilemedim ya bu arada fitil ve antibiyotik kullanıyorum vajinal mantar için ondan mı oldu acaba
Merhaba05 Sedahakannn 2 gün önce başlamak geç değil normal. Ama yazdığınız ilacı ilk defa duydum ben bilmiyorum
Bedis- Sedahakannn Benim bildiğim geciktirici ilaçlar 1 hafta öncesinden başlansın ki sabah akşam etkisini göstersin 2 gün önceden başladıysanız ondan da olmuş olabilir. Çok etkili bir ilaç değildir o zaman. Surdan biliyorum ne kadar da 1 hafta öncesinden başladıysam ilaca öğlen içip akşam içmemiştim adet olmuştum 🙄 en fazla 2 gün falan geciktirmişti tek öğün içtiğim için
Kuzularinanasi Sedahakannn bnce primolut alip oba baslayin dicem ama baska seyler de kullaniyorsunuz bilemedim en iyisi ya bi eczaciya falan danisin.cunku bnm bildgm kullanirken leke gelmez .birakinca baslar adet
Bedis- Sedahakannn Sanmıyorum ben fitilden dolayı olacağını açıkcası 🙄 ama kullanmaya başlamışsınız ilacı bırakmayın bazen çok az lekeler gözüke bilir sonra geri gider
Sedahakannn Merhaba05 daha öncede kullanmıştım düşük önleyici olarak adet gecikmesi içinde kullanılıyormuş
Adarenn Sedahakannn ben 13 gün kullandım ama o yüzden çok sıkıntı yaşadım ondan sonra reglim hep çok sancılı ve ağrılı geçti kistde oluştu bir daha asla kullanmam
Sedahakannn Kuzularinanasi yarın bi doktorla görüşeceğim ama hasta olacakmışım gibi sancım vardı ama hasta olmadım akşama kadarda takip ettim
Sedahakannn Bedis- ben biraz geç kaldım sanırım birde emzirdiğini için baya arada kaldım kullanıp kullanmamakla lekelenme oldu sancım oldu akşama kadar takip ettim ama hasta olmadım
Bedis- Sedahakannn Sancı veya şişkinlik olması gayet normal adet günü geliyor ve siz olmuyorsunuz çıkamadığı için ağrı yapıyordur. O ağrı bi kaç gün sürer sonra gider içmeye devam edin başlamışsınız sonuçta takip edin umarım olmazsınız güzel bi tatil olur. Ki ola ki oldunuz diyelim tanpon hayat kurtarır onunla da çok rahat geçiyor tatil döneminde adet