Mama içiyorsa veya mama destekli anne sütü de alıyorsa bebeğin suya ihtiyacı olur Yani bu durumda çay da olur. Kimyon gaz için iyi olduğu deniyor ams ama şahsen ona da ben karşıyım doktorumuz da önermedi.
Sade anne sütü ile beslenen bebekler suya ihtiyaç duymaz.