minikoglummmmm Kızlar ilk dişimiz çıktı ayyy çok güzel bir duyguymus ilk diş 10 buçuk aylık öyle dişini bekliyorduk dört gözle diş hedigi yapan varmı
uynakbalina minikoglummmmm yapmadım spaya götürdüm o gün bayada hoşuna gitti eğlendi öyle kutladık ilk dişini
AslanCinar minikoglummmmm bende yaptım :) buğday kaynatılır bizim orda dövülmüş ceviz ve şeker eklenir .birazda haşlanan buğdaydan başından aşağı dökeriz
Minigim38 minikoglummmmm ben yapmayı düşünüyordum ama benim akrabalarım 2 sene olacak evleneli daha hiç evime gelmediler şimdi hedik içinde gelmezler kendi kendime yapacağım yada spaya götüreceğim
minikoglummmmm uynakbalina evet çok güzel ama deprem bolgesindeyim spa felan yıkılmış ya spaya goturemedik hiç
Omeraslan minikoglummmmm Biz buğdayı düdüklü tencerede haşlıyoruz. İçerisine biraz tuz koyuyoruz. Şeker vs. Koyanlae var ama biz sevmediğimiz için sade yaptık
minikoglummmmm Minigim38 ben kimseyi çağırmicam valla daha beter bana yük oluyorlar evim berbat oluyor biri elini bişeye atmazlar pişirip komşularıma dağıtacam sadece