mimom_1 Hafif burun akıntısı var simdide öksürüyor doktora götürdüm ama cok ateşlenir ve ağırlaşırsa müdahale ederiz dedi ama kıyamıyorumda kendinizce yaptığınız birşey oldumu hiç ? Bebeğim 8 ay 10 günlük
Sevoinci mimom_1 aynı şey bizde de var dün başladı 6,5 aylık bol bol emziriyorum calpol veriyorum bide ılık su içiriyorum duş aldırıyorum doktora daha götürmedim