Aysaayigitt Kızlar daha önce sonet leke çıkarıcı kullanıyordum ama ek gıdadan sonra hiç bi şekilde leke çıkmıyor kıyafetlerden . Önlük de bağlatmak istemiyor. Özellikle beyazlarda hangi yöntemi uyguluyorsunuz leke çıkartmak için
durukusunannesi_ Aysaayigitt benim kzım da önlüğü tuttuğu gibi çıkarıp atıyor. Ben hacı Şakir sabunla yıkıyorum tüm kıyafetleri elimde sırf beyaz olanları çamaşır suyuna da koyuyorum çift durulamayla koku vs kalmıyor zaten ütü de yapıyorum çamaşır suyu etkisi kalmıyor diye düşünüyorum hep tertemiz bembeyaz giysiler böyle biraz zor ama
Minel-inannesi Aysaayigitt renkli beyaz ayirt etmeksizin, e bebek camasir suyu tozuna geceden basiyorum. ertesi gun makinada cevirtiyorum
Usnac1995 Aysaayigitt Asprin alıyorum ama açık deterjancıdan. Geçen kiraz lekesi falan olmuştu tişörtle şortu çıkmayacak dedim ama asprin sıktım bir de leke programına attım kıyafetlerini. Tertemiz oldu.
benoyleuygungordum_ Aysaayigitt baby me sprey leke çıkarıcı kullaniyorum memnunum sıkıp biraz çitileyip musluk altında durulayıp öyle atıyorum makineye
Aysaayigitt durukusunannesi_ çamaşır suyunu bende düşündüm de zararlarından dolayı korkuyorum . Bende de astım var kokusu bana da iyi gelmiyor
Minel-inannesi Aysaayigitt benim kullandigimin ustunde baby me camasir suyu tozu yaziyo, pembemsi karton bi kutuda, toz seklinde, yarim kg halinde
Usnac1995 Aysaayigitt Aslında ben hep onu alırdım o da fena değil ama deterjancıda satılan daha güzelmiş kıvamı daha koyu ve etkili. Bulamazsanız a101 de alabilirsiniz
Mediel Lekeleri önce elde duru granulmatik ya da kalıp sabunla çıkartarak makinaya atabilirsiniz, makinada 1 kez yıkandıktan sonra asla lekeler çıkmıyor.
irmarose Aysaayigitt elite home leke çıkarıcıyı kullanıyorum ben. Sabahtan sıcak suya iki ölçek atıyorum akşama yıkıyorum çamaşırları. Genelde çıkıyor böylelikle memnunum