ilos12 Oznurkayaa bence durum çocuktan çocuğa değişiyor. Sma yı biz kullandık kilo alımı iyi olmadı, doktor aptamile gecirdi düzeldi fakat kuzenimin cocuguna da sma iyi geldi aptamil ishal yaptı
Sevvl Oznurkayaa bebegınızd göre degısır benım bebeklerime baya iyi yaradı ilk 2 ay 1.500 kilo aldırdı ama sonra yemediler en iyi mama golden goat dediler ayda 200 gr aldırdı sıra aptamilde😂😂
Seren-karan Oznurkayaa bizde sma kullandık ama kilo alımı olmadı o yüzden bebelac gold geçtik şükür kilo alımı iyi
_The_ANA_ Oznurkayaa Bu bebekten bebeğe değişir. Devamlı mama değiştirmek iyi bir şey değil Bu sebeple gelişimde sıkıntı yoksa aynı mamadan devam etmelisiniz
Oznurkayaa _The_ANA_ ilk kez mama kullanıyorum bakalım iyi gelecek mi ben de bilmiyorum. Çok teşekkürler 😊
Ucansupurge Oznurkayaa Bebekten bebege değişir bence ama bize kilo aldirdigini düşünüyorum. Ben mamaya 12.aydan sonra başladım cunku sutum bata azalmıştı. Ay kontrolünde 8,5tu kızım Suan 2 yasinda 12 kilo civarinda. Cocuk doktorumuz yaşından sonra yıllık 1 kilo civarında alir cok fazla kilo almasini bekleme demisti.
Oznurkayaa Ucansupurge amaaan millet bir garip yaratılmak ben artık evet minyon diyip geçiyorum laf anlatmakla uğraşamam sanki yiyor da biz elinden mi alıyoruz 🥲
Ucansupurge Oznurkayaa Ayni sekilde 🤣 kilosu iyi onun diyorum. Kayınpederi birckasik suda boğasım geliyor. Cocuk hasta istahsiz. Surekli boğazına iyi bak. Guzel yedir sanki ben yedirmiyorum.
Melek-Naz1 Oznurkayaa ben önce hip aldım çok fazla gaz yaptı sma aldım gaz yapmadı ayda 800 gram aldı bana göre iyi değil bu arada sütüm az doymuyor emzirme sonrası 90cc mama veriyorum her seferinde