Nrd_58_ Kizlar doğum yapalı 3ay oldu hala enfeksiyon cekiyom idrarda hastaneye gittim ilaç veriyo iciyom bı ar geciyo yine basliyo benim gibi olan varmı nasıl gecirdiniz
ilos12 Nrd_58_ canım boool su en az 4 litre. Bide sık sık camasırını degistir. Camasirlarina yumusatici dökme. Ben o sekilde buldum
Kurabiye_123 Nrd_58_ her iç çamaşırı değiştiriminde 1 damla nioli yağı damlat canım çok faydası oluyor geçmiş olsun
Nrd_58_ İciyom degisiyom camasirlarimi utuluyom bile ma ne cekiyom ya nasıl oluyo böyle soğuk soğuk terliyosun tüylerim diken diken oluyo sık idrara çıkma yanma terleme bı degsik bisy oluyo kimseyi gözüm gormuyo o and çocuklara bile yaklasmak istemiyom ☹️☹️
Busrablt61 Nrd_58_ yanlış anlamada eşinle birlikte olurken eşinin korunmasını sağla ondan da olabiliyor. Bol su içmelisin cunku ne kadar tuvalete cikarsan temizler antibiyotik niyetine hergün 1-2 diş sarımsak mutlaka yemelisin ve çamaşırın hep temiz ve kuru olmali