Kızlar sünnette çocuklar küçük olunca lokal yapılıyor demişlerdi oğlum için randevu aldık anestezi ile görüştük sordum da yine lokal yapıyoruz ama hafif bir baygınlık geçirmesi için yapıyoruz narkoz dedi her yerde böyle mu acaba özel devlet fln ? Bu şekilde yaptırıp memnun kalan oldu mu bir de ?