-Manolya- vallahi yazmaya başladım. Bütün detayları yazmıyorum ama bebekleri anlayabilmek uyku, bilinçli eğitim bilincli aktivite vs ne biliyorsam yazacağım insallah. Benimki de şans eseri nerde denk gelirse aglama krizi biterse oyle uyuyor su an biraz biraz daha iyi gibi. Hala destekli tabi ama asacagiz inanıyorum. Uyku eğitimi ve aglatmak bana tamamen ters. O yüzden bildiklerimi denediklerimi paylasacagim