Annesininkuzusu_ Kızlar kızım 10 aylık iken anne sütünü bıraktık şuan 1 yaş 10 aylık üstünden 1 sene geçmiş ama gögüsümü sıkınça süt geliyor halen normal mi bu durum
Htckbra0716 Annesininkuzusu_ Göğüslerinize soğuk kompres uygulayın. lahana bulabilirseniz hçlahana yaprağını kapatmakta işe yarıyor diye biliyorum . Birde bi videoda görmüştüm. Adaçayı içmekte anne sütünü kesermiş
Annesininkuzusu_ Ucansupurge cunku kalıncada sıkıntı yaratabilir bebek doğufuğumda emmediğinde bile sağmak gerekiyor normalde sağım yapım diyorum bu sefer üretirmi yoksa kalan sütü alınva bitermi onda da tedirginim
Annesininkuzusu_ Ucansupurge evet ağrıyor bir kaç kez sızıdı kızım açıktığında mutfaktan kalkıp geldim gece harbiden kımıldırıyor du 2-3 kez onca zaman olmasına rağmen sütüm aktı
Ucansupurge Annesininkuzusu_ Muhtemeken prolaktin seviyemiz yuksek. Acaba ne gibi bir problem yaratıyordur. Asiri yuksekligi gebe kalmaya engel oluyor diye biliyorum sadece. Umarım baska sagliksal probleme yol acmiyordur. Simdi google yazip sormak istemiyorum kesin kanser çıkar😅🤣
Annesininkuzusu_ Ucansupurge kesin 😂 ben kızıma çok kolay gebe kaldım korunmama rağmen şuan gebe kalamıyorum çünkü bir kaç kez tam birliktelik oldu sadece 1 kez ertesi gün kulandım gebede kalmadım doğru olabilir o bende o sebebten
Ucansupurge Annesininkuzusu_ Aa gebelik düşünüyorsan kesinlikle doktora git o zaman cankm canım ilacla kesiyorlar. 🤗 Benim dusuncem yok😅🤣