7 aylık bebeğim yaklaşık 5 gündür asla formül mama yemiyor ve bir çok taktik denedim kucakta yürüyerek yedirmeyi şarkı soyleyerek yedirmeyi farklı aktiviteler ile deniyorum ama asla yemiyor ek gıda da aynı şekilde yaklaşık 5 gündür onu bile yediremiyorum sadece hero baby kaşık maması yiyor ve bu durum beni aşırı rahatsız ediyor lütfen daha önce bu durumu yaşayan ebeveynler anlatabilir mi acil😔