Dün sabah oğlum kotu dıye götürdüm boğazında intihar var dedı antibiyotik falan verdı akşam bır uyuya kalmışım gece 1 de kalktım bıgazım çok kötü yutkunamıyorum sesım gıttı evde tekım esımde yok şuan hastaneye gidemem evde nasıl geçirebilirim bütün gece uyuyamadım kafamı yastığa katıyorum öksürük tutuyor balgamlı kanlı çıkıyor artık evde ne yapabılırım fıktı olan var da bırsey yazabilir mı