O kadar yorgunum ki öyle saçma şeyler düşünüyorum ki bir gün şu yatağımdan huzurla kalkamadım, hep kötü pis düşüncelerle uyanıyorum vesvese geliyor habire yıldım kendimi öldürmek istiyorum. Beynim uyuştu düşünmekten. Ben napcam bilmiyorum Dr ilaç verdi kullanamıyorum emziriyorum .Sadece yok olmak istiyorum .Oğlum var diye bir şey yapamıyorum ama çok yoruldum artık. Sürekli kötü şeyler düşünüyorum ve kendi kafamda bunu tek sen düşünüyorsundur kimse böyle şeyler düşünmez diye diye beni yoldan çıkarıyor kendimi iğrenç hissetmeme neden oluyor yeminle çok yoruldum çok zormuş 🥺