Ee011 Evet dün gece 12 de yattılar 6.30 da yine ayaktalae akşam 8 de yatsalar yine aynı saatte ayaktalae neden böyle ?😢
durukusunannesi_ Ee011 benim 9 ayık kızım da böyle bende o yüzdem erken yatırıyorum bari akşam rahat edeyim sabah kalkıyoruz kalkmaya 😂