Atak haftası da olabilir, eğer ağlama eşlik ediyorsa gaz olabilir. Benim kızım da tam 35 günlüktü ağlama kriziyle uykuya direniyordu artık merak ettik hastaneye götürdük grafi çekildi gaz çıktı. Şöyle söyleyebilirim “geçiyor” ☺️ Her dönemlerinin kendine has zorluğu var yaşına yaklaştıkça uyku problemi azalıyor mesela ☺️ Sağlıkla büyüsün🙏🏻