Annişler bebeğim 18 günlük 5.gun sariligi çıktı hastanede yattık 2 gece sarilik düştü ciktik ama şimdi tekrar yükseldiği için saat başı emziriyorum göğüslerimin uçları pespembe oldu canım çok acıyor emzirirken sızlıyor önerileriniz neler ne yapabilirim geçmesi için mustelanin göğüs ucu kremini kullandım fayda etmiyor doktorum madescar krem vermişti onu kullanıyorum ama bebeğim hem memede uyumaya alıştığı için hem de doyumsuz olduğu için kremleri saatte 1 emzirdigim için sürmek çok zor sürekli silmek zorunda kalıyorum bu yüzden de fayda göremiyorum çıkamadım işin içinden lütfen yardimmmmm